niedziela, 4 maja 2014

Jednorazowy alkomat

Niektórych dziwi, a może nie dziwi już fakt, że w aptece można nabyć nietypowe jak na aptekę produkty. Jednym z takich wynalazków są jednorazowe alkomaty. Około 7 miesięcy temu miałam zapytanie o taki test w aptece i odesłałam Pana na stację benzynową, bo nie znany był mi tego typu produkt.
Raptem z początkiem  tego roku pojawił się w sieci marketów Fresh i w znajomej mi aptece.
Mowa o Alkoteście ALKO2GO


Wykonanie testu jest bardzo proste. Instruktaż znajdziecie na stronie producenta Alkotest

Atuty? 
Po pierwsze jest tani - koszt kilka zł, a po drugie to polski wynalazek ze wszelkimi wymaganymi atestami :)
Zakres pomiaru: 0.1, 0.2, 0.3, 0.5 i 0.8 promila.

Bardzo często zapominają, szczególnie Panowie, że o poranku po zakrapianej i często nieprzespanej nocy jesteśmy cały czas pod wpływem alkoholu.
Dlatego warto mieć pod ręką taki test. Pamiętaj: piłeś, nie jedź! Każdy myśli, że nic się nie przydarzy. Pytanie czy warto ryzykować i złamać sobie życie zabijając niechcący kogoś albo samemu tracąc życie  w wypadku? Odpowiedź jest nad wyraz oczywista.

U nas nie ma tego problemu. Ja staram się być zawsze kierowcą kiedy Tomek ma ochotę wypić trochę więcej alkoholu. Przy okazji zapytam na mojej stacji benzynowej czy faktycznie mają takie testy.

Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi powrotnej z długiego weekendu!

Źródło:
http://www.alco2go.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz