poniedziałek, 22 grudnia 2014

Kolejny produkt przy nietolerancji laktozy

  Okres Świąt i wolnych dni sprzyja większemu spożyciu różnorodnych potraw. Często są one "odświętne", bo nie często goszczą na domowym stole. Tacy ludzie jak Ja, którzy kochają jeść, objadają się co niemiara. Ucieszenie jedynie oczu w moim przypadku nic nie daje (póki co waga drastycznie nie wzrasta i mogę sobie pozwalać od czasu do czasu na podniebienne radości). Warto więc przed dniami wolnymi zaopatrzyć się w środki wspomagające trawienie. My zawsze mamy pod ręką herbaty ziołowe, które są niezastąpione po obfitujących w tłuszcze potrawach. Prawdą jest, że same środki z apteki nie pomogą, przydałby się też umiar i zdrowy rozsądek. A przynajmniej zawsze są wskazane :)

Nasze, powiedzmy szczerze obżarstwo, łakomstwo to jedno, sami w takich sytuacjach jesteśmy sobie winni, ale co mają powiedzieć osoby, które fizjologicznie nie mogą spożywać pewnych produktów? Ano właśnie. O nietolerancji laktozy pisaliśmy już wcześniej. Odkryłam niedawno kolejny produkt, dedykowany między innymi osobom z tym problemem.
Jest nim Verdin enzymixx. Produkt zawiera w składzie enzym laktazę, bromelainę i cynarynę, które wspomagają trawienie, skutecznie zapobiegają wzdęciom. Na opakowaniu produktu widnieje hasło "przeciwdziała wzdęciom". Zdarzyło mi się, że do apteki przychodził Pacjent prosząc o środek zapobiegający wzdęciom, a polecane przeze mnie środki ziołowe (z zawartą informacją na opakowaniu, że wspomagają trawienie i niwelują wzdęcia) nie przekonywały większości zainteresowanych. Mam nadzieję,że skoro "jest napisane" to każdy Pacjent z takim problemem będzie wychodził z apteki ukontentowany.

Życzymy przyjemności w spożywaniu świątecznych potraw!

Źródło:
http://www.verdin.pl/verdin-enzymixx.html

1 komentarz:

  1. Znam to z reklam w radiu :-). Na szczęście nie mam problemu, ani z laktozą, ani z obżarstwem świątecznym :-).

    OdpowiedzUsuń