środa, 6 kwietnia 2016

Mycie zębów - co mnie zaskoczyło?

Hmm nawet jeśli zabrzmi to dziwnie nie jestem miłośniczką mycia zębów. Wiem jest to straszne, bo jak nie lubić mycia zębów? Myję, myję z obowiązku, bo nie znoszę uczucia osadu na zębach, ale nie jestem w stanie wytrzymać 3 minut. Ooo nie. Od niedawna używam szczoteczki elektrycznej i muszę przyznać, że jest to wygodne urządzenie, zwłaszcza, że dotyczy mnie problem jakim jest nadwrażliwość zębów i szczoteczka elektryczna pozwala przy okazji mycia wykonywać delikatny masaż dziąseł. Niestety nie wytrzymałabym długo wykonując taki masaż przy pomocy szczoteczki manualnej. Chciałam przedstawić Wam moim zdaniem ciekawe produkty stomatologiczne. Internetowe sklepy stomatologiczne oferują interesujące i zaskakujące produkty.

Odkryłam Curaprox, czyli tabletki, które po rozpuszczeniu w jamie ustnej zabarwiają na fioletowo osad płytki bakteryjnej. Świetnie, bo można porównać chociażby jaka jest różnica w skuteczności czyszczenia zębów szczoteczkami manualną a elektryczną. Ewentualnie szczoteczką soniczną, jeśli posiadacie, choć dla mnie to też dość nowy produkt i dostępny nawet w niektórych aptekach. Szczegóły o produkcie tutaj Klik
Faktycznie zastosowanie takich tabletek pozwala stanąć oko w oko z problemem osadu na zębach i uzmysławia, że trzeba lepiej się przyłożyć do szczotkowania zębów.

Kolejny produkt, który mnie zaciekawił, a który widziałam w aptece to gaziki z xylitolem dla dzieci - Brush-Baby DentalWipes.  Codziennie powinno się przecierać dziąsełka niemowląt zwilżonym gazikiem, aby dbać o higienę jamy ustnej dziecka. Są to właśnie delikatne chusteczki o smaku bananowym przeznaczone do czyszczenia dziąseł. Czy jest to potrzebny produkt czy nie sami Rodzice oceńcie :) na pewno zaskakująca propozycja, bo Ja na pewno nie wpadłabym na pomysł  by wymyślić taki produkt. Więcej informacji o produkcie tutaj Klik
Seria Brush-Baby oferuje i inne ciekawe produkty.

Dzisiaj tak krótko. Zabrałam się do pisania na inny temat, ale brak weny, więc mam nadzieję jutro opublikować kolejną porcję interesujących informacji.

Tymczasem życzę Wam dobrej nocy, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz