piątek, 16 marca 2018

Męskie Plastry


Witajcie,

Ostatnio przeglądałam ofertę jednej z aptek internetowych i natknęłam się na zaskakujący dla mnie produkt. Dlaczego zaskakujący? Owy produkt to tzw. męskie plastry, których zadaniem ma być chłodzenie moszny. Nie od dziś wiadomo, że przegrzewanie tej okolicy męskiego ciała nie sprzyja płodności. Hydrożelowe plastry z mentolem mają poprawiać jakość spermy, a co za tym idzie podnosić męską płodność, a także mają sprzyjać wzrostowi libido. Wydaje mi się, że są inne sposoby chłodzenia tej okolicy ciała albo inaczej - unikanie przegrzewania okolicy krocza. Jak dotąd nie słyszałam opinii na temat tych plastrów. Jednak zastanawia mnie czy Panowie palą się by zastosować miejscowo plaster? Szczegóły o produkcie Klik

Miłego wieczoru, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz