sobota, 18 stycznia 2014

Lacrimal i Starazolin Hydrobalance

Wiele osób, a szczególnie starsi pacjenci, pytają o dostępność kropli Lacrimal.
Nie są one dostępne obecnie w sprzedaży (jak informują przedstawiciele firmy Polpharma S.A. nie ma informacji czy i kiedy się ponownie pojawią).
W związku z tym, że produkt ten podlega obecnie pod firmę Polpharma S.A., która posiada na rynku krople nawilżające do oczu Starazolin Hydrobalance, moim zdaniem Lacrimal może już nie powrócić do sprzedaży. Ale czas pokaże.

W mojej opinii Starazolin Hydrobalance jest lepszym produktem niż Lacrimal (w składzie był alkohol poliwinylowy), bo zawiera kwas hialuronowy (jedna z najbardziej kompatybilnych z gałką oczną substancji), który doskonale nawilża, łagodzi podrażnienie,pieczenie. I co ważne krople można stosować do 2 miesięcy po otwarciu oraz podczas noszenia soczewek kontaktowych. Zatem duży plus.
Opakowanie Lacrimalu kosztowało 9,0 - 11,0 zł, natomiast Starazolinu 15,0 - 17,0 zł, ale zważywszy na to, że ten drugi można używać 2 miesiące po otwarciu - wyjdzie na jedno.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Ja uważam, że starazolin to najlepsze krople do oczu. Kwas hialuronowy sprawia, że są niesamowicie nawilżające i też łagodzące. Jak mam zmęczone i wysuszone oczy to tylko tych kropli używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre krople. Stosuję starazolin niebieski regularnie, bo mam tendencję do podrażnionych oczu. Wygodne jest to, że można go używać przy soczewkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie starazolin najlepiej oczy nawilża i do tego ten efekt długo się utrzymuje, więc czasami mam tak, że jak raz nawilżę oczy, to mam spokój na cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie w starazolinie odpowiada to, że nie muszę wyciągać soczewek, żeby użyć tych kropli. No i oczywiście działa błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń